onsdag 5 februari 2014

Lugn onsdag

Idag händer inte särskilt mycket. Har gått på en lång promenad och lyssnat på ett radioprogram med en som pratar om att det kommer bli en istid snart. Hoppas inte det, jag tycker det är bra som det är just nu så det får gärna vara så ett tag till. 




Det är så fint här hemikring. Just de här bilderna är från den här tiden förra året, det var inte lika fotogeniskt nyss när jag var ute, är mulet och grått idag.



Vi håller på fixar och ska flytta in i en lägenhet som är lite närmare huset som vi ska flytta och där vi kan känna oss lite mer för oss själva.. Där har det bott en släkting till min pappa för flera år sedan och en del gamla grejer har legat kvar sedan dess, bland annat dessa gamla, häftiga kameror. En fin grön lampa, som tyvärr inte har knappen kvar, hittade jag också där i byggnaden. Ursäkta den dåliga kvaliteten på bilden, tror nog de där kamerorna skulle ta mycket bättre bilder än min telefon i det rätt mörka rummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar